
Va obtenir el títol d'arquitecte el 1905 i va ser un dels col·laboradors més directes de L. Domènech i Montaner -Palau de la Música Catalana (1905-1908; Palau de la Música, 4-6), Casa Thomas (1895-1898; Mallorca, 291-293)-, amb el qual també l'unia una relació familiar, ja que era el seu gendre.
Així mateix, va treballar estretament amb altres arquitectes com E. Catà al Teatre Principal de Terrassa (1909; plaça de Maragall, 2, Terrassa), i junt amb A. Soler va guanyar el 1910 el concurs per a la realització del Mercat Central de València.
Va ser president de l'Associació d'Arquitectes de Catalunya i degà del Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya el 1940.
Obres principals
Disculpeu les molèsties, però no disposem de cap obra per a aquest autor.
Obtingueu la Guia de la Ruta del Modernisme de Barcelona.
La Ruta del Modernisme de Barcelona és un itinerari que recorre la Barcelona de Gaudí, Domènech i Montaner i Puig i Cadafalch, que, juntament amb altres arquitectes, van fer de Barcelona la gran capital de l'Art Nouveau Català. Amb aquesta ruta podeu descobrir impressionants palauets, cases sorprenents, el temple que és el símbol de la ciutat i un immens hospital, així com altres treballs més populars i quotidians, com farmàcies, botigues, llanternes o bancs. Obres del Modernisme que demostren que l'Art Nouveau es va enraonar a Barcelona i que fins i tot avui dia encara és un art viu, un art viscut.
La Guia de la Ruta del Modernisme de Barcelona es pot adquirir als nostres centres de Modernisme.