
Es va formar a la Llotja com a pintor, però ell mateix va reconèixer que els espectacles del Teatre del Liceu van despertar el seu interès per l´escenografia. Entrà a fer pràctiques al Teatre Odeón (Hospital, 45; desaparegut), on hi havia l´escenògraf Marià Carreras. Poc després començà a fer col·laboracions amb Joan Ballester i, quan aquest va morir, amb F. Soler i Rovirosa. Va fer diverses escenografies per al Gran Teatre del Liceu, com, per exemple, la de Lohengrin (1909; Institut del Teatre de Barcelona).
Fou una figura amb molta personalitat que destacà en la seva professió per la composició i la tècnica del dibuix.
El 1880 marxà a Nova York per encarregar-se de l´escenografia d´un espectacle i en tornar va treballar per a tots els teatres de Barcelona. Així mateix, va treballar per a diversos teatres de Madrid i d´altres ciutats espanyoles.
Obres principals
Disculpeu les molèsties, però no disposem de cap obra per a aquest autor.
Obtingueu la Guia de la Ruta del Modernisme de Barcelona.
La Ruta del Modernisme de Barcelona és un itinerari que recorre la Barcelona de Gaudí, Domènech i Montaner i Puig i Cadafalch, que, juntament amb altres arquitectes, van fer de Barcelona la gran capital de l'Art Nouveau Català. Amb aquesta ruta podeu descobrir impressionants palauets, cases sorprenents, el temple que és el símbol de la ciutat i un immens hospital, així com altres treballs més populars i quotidians, com farmàcies, botigues, llanternes o bancs. Obres del Modernisme que demostren que l'Art Nouveau es va enraonar a Barcelona i que fins i tot avui dia encara és un art viu, un art viscut.
La Guia de la Ruta del Modernisme de Barcelona es pot adquirir als nostres centres de Modernisme.